Kissies tuttar, ur min synvinkel.

    2010-02-25 / 15:54:30 Publicerat i Vardagslyx  
Att man orkar ha sånna bekymmer om någon annans pattar är för mig helt otroligt. Hela bloggvärlden bekymrar sig om hurvida Kissies bröst är sponsrade eller ej. Vem bryr sig om hon fått dem gratis? Och vad spelar det för roll om det nu är så att dom ÄR gratis? Jag personligen skulle bli skitglad om jag fick en operation gratis! Sen har vi ju alla våra personliga åsikter om skönhetsoperationer, och det måste man ju få ha. Jag tycker det är helt okej och skulle kunna tänka mig att operera mig, sen att jag inte skulle välja den storleken som kissie valt till hennes minimala kropp, men det är ju en annan femma. Samma sak gäller ju där, vi har alla olika tankar om vad som är FÖR stort och inte, sålänge man är nöjd själv så spelar det ju lixom ingen roll. Det finns säkert någon därute som anser att hennes tuttar blev FÖR små. Det jag ville komma fram till var att alla har vi ju våra egna tankar om vad som är rätt och vad som är fel och att alla människor måste få ha rätt till att ha en personlig syn på olika saker. Att man sedan kan ha sånna bekymmer om någon annan människas val av sin egen kropp kommer för mig att förbli obegripligt. Men hey, alla är vi olika ;)

Kommentarer
Postat av: elle

tack :D

den km faktiskt ifrån gina tricot :)

2010-02-25 @ 19:19:39
URL: http://ellehansen.blogg.se/
Postat av: empa

ah fan, jag skulle hoppa av lycka om jag fick gratis tuttar!! haha..



sova ska jag nog göra i helgen, men inte bara det :P hahaha.

2010-02-25 @ 21:45:15
URL: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0