Let's make it a new one.

    2010-02-23 / 20:28:55 Publicerat i Shopping/Tips  
Snart kommer en ny design in på min blogg. Den är såå min stil. Självklart kommer den gå i rosa, precis som alla mina andra designer också gjort. Man blir ju så glad av rosa, eller hur? Håller på o beställer hem pärlor och kedjor så att jag kan börja göra mina egna smycken. Fick ett as fint armband av min syster för några veckor sedan som hon hade gjort själv, så jävla fint. Tyvärr så fastnade jag med armbandet i jackan för några dagar sedan men jag ska lägga upp en bild och visa så fort hon lagat den åt mig :) Så mycket roligare med egen gjorda smycken, både unikt och precis så som man själv vill ha det. Dock är det jävligt dyrt med pärlor, men det får det väll vara värt? Smycken är ju dyrt annars också och då vet man att flera hundra andra människor går omkring med precis likadana, inte lika roligt.

Vill ni ha förslag på sidor med billiga pärlor och annat tillbehör som behövs?
Här kommer två tips:
designshopbutik
cozofashion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0