hey, long time, no see

    2009-08-18 / 08:23:39 Publicerat i Vardagslyx  
Vaknade av att Emilia låg och gnällde i spjälsängen, (vilket hon faktiskt väldigt sällan gör, eller nja faktiskt aldrig) och upptäckte då att hon hade feber :( Stackars liten. Och nu måste jag ändå tvinga ut henne för att lämna storasyster på dagis. Men det kanske går över lika fort, barn är ju lite speciella, blir ju oftast inte lika dåliga som oss vuxna, men ändå.

Mina planer för dagen  förändrades ju ganska snabbt då, Hade planerat att träffa Ida på stan & fika och spana in affärer, Vill sågärna gå in och kika in en affär som Ida berättade för mig om, där det finns princess saker, Åh :)
Men jag hoppas att Ida tar sig hit och dricker lite kaffe med mig i alla fall, var alldeles för länge sedan nu.

Nu blir det kaffe innan dagislämning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0