så var det måndag igen...

    2009-08-31 / 11:22:14 Publicerat i Vardagslyx  
och idag tycker jag att det är höst ute.. därför tänker jag ta på mig stövlar. Jag tycker verkligen om hösten, efter att ha svettat sig igenom hela sommaren, oavsett om man inte haft en tråd på kroppen. Så är det faktiskt skönt när man börjar få ta på sig mysiga koftor, stövlar, stickat och så kunna sminka sig utan att sminket rinner av tillsammans med svetten. Ja hösten är mysig på många sätt, när det börjar bli mörkt och man kan tända ljus hemma och göra det extra cosy ;)

Nu borde jag ta och fixa till mig lite, för snart kommer Maria och hämtar upp mig och Emilia.

Puss och kram.






Kommentarer
Postat av: Ida

EY! Du ringde aldrig idag. Skulle vi ses imorgon? Jag ska upp skapligt för att skjutsa Niklas. Vet inte om det blir åtte eller tio men nångång däromkring. Ring.

2009-09-02 @ 21:38:32
URL: http://fittdjur.blogg.se/
Postat av: Maria

hihi tack :) ja, det skulle vi lösa på nått sätt :) sen blir vi ju som grannar!

2009-09-03 @ 21:00:32
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0