TGIF

    2009-08-28 / 08:57:50 Publicerat i Shopping/Tips  
Åh vad jag älskar fredagar, Engla är ledig från dagis, ingen stress på morgonen, bara mys vid frukostbordet. En härlig start på helgen. Det är så mysigt att bara få vara ledig på fredagar och mysa med sina små söta trollungar. Imorgon ska vi stockholm, JAG ska övningsköra dit, iih, känner att jag börjar få lite grepp om det här med körning nu, tycker bara att det är lite mycket att hålla reda på, men det är väll en vanesak. Hoppas jag kan ta körkortet till November i alla fall. Det ska nog inte vara några problem. Jag har hört att jag är duktig ;)

Somsagt, stockholm imorgon, en hel dag. På söndag ska jag träffa söta Maria, som dessutom äntligen är gravid offentligt nu, så himla roligt, en liten bula på magen börjar titta fram också, det är så fruktansvärt guligt när andra är gravida, det ser så kvinnligt och vackert ut, även om jag själv tyckte jag såg ut som en valross när jag var gravid. I alla fall, en otroligt härlig tjej det där, STORT grattis igen för tiondegången till er.

På tal om något helt annat, gjorde en liten beställning från H&M igår till min stora tjej, ett par jeans, en kofta och en t-shirt. Notan slutade på närmare 600 spänn. Alltså det är ju faktiskt dyrt för en 4årings kläder, med tanke på att det är från H&M.


Kommentarer
Postat av: tessan

thank god its friday

2009-08-28 @ 10:13:05
URL: http://tessyy.blogg.se/
Postat av: Maria

Sötaste vännen! Vad gullig du är :) hoppas att ni får i fin dag i stockholm! Hör av dig ikväll så bestämmer vi tid o så, p o k

2009-08-29 @ 09:57:46
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0