jag ser det regnar, det var ju ovanligt, hurra.

    2009-08-26 / 13:57:01 Publicerat i Shopping/Tips  
regn regn regn. Det är just sånnahärna dagar som inte är bra för min ekonomi. Dumma dumma webb-butiker. Varför ska dessa existera? Det kan inte vara bra för någons ekonomi.


Igår blev jag även då några sedlar fattigare. När allt det där som man "måste" ha tar slut samtidigt så blir man ju så irriterad. Som exempelvis foundation, schampoo, balsam, rengöring, ansiktskräm som nu fallet var för mig igår. För just dom sakerna är inte speciellt roligt att lägga pengar på. Det kan man ju inte direkt påstå.

Men det finns ju faktiskt en positiv sak med regnet, och det är ju att man har mer lust till att ta tag i dom där roliga sakerna som att städa, tvätta & dammsuga. Wiho.


Foundation ala Clarins  (Underbar)




Schampoo & Balsam från Tigi





Kommentarer
Postat av: tessan

Men vad e det jag ser... har hon uppdaterat?!?!?!

2009-08-27 @ 08:43:58
URL: http://tessyy.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej gumman! Va kul det ska bli o ses snart, det är på tiden :) Puss

2009-08-27 @ 11:59:42
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0