because i can be whatever i wanna be

    2009-07-06 / 16:02:11 Publicerat i Familjen  
jävla piss väder, men vad bryr jag mig? Jag hade inte tänkt sola oavsett, det är bara det att detta väder får mitt huvud att dunka, jag är väderkänslig, men egentligen är jag alldeles för trött för att gnälla, eller att ens bry mig. Eller kan det bero på att jag spenderade natten framför datan, hm, hur som helst är jag trött och grinig, jag vill att min pojkvän ska komma hem från jobbet, hålla om mig och säga att jag är sexig i hans alldeles för stora sverigetröja. Säga att jag är söt i en oborstad tofs mitt på skallen, att det inte gör något att jag inte orkat raka benen idag och att mitt osminkade fejja faktiskt klär mig. Jag orkar inte göra ett skit idag. Jag är för trött för att ens bry mig, nämnde jag det? Den här dagen suger. Blah.




Älskling skrev på min arm med chokladsås :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0