Dresses are a girls best friend

    2009-07-09 / 00:02:13 Publicerat i Shopping/Tips  

Stylebystars.com har helt fantastiska klänningar (varning för ha-begär)


Stylebystars.com 599:-



stylebystars.com 499:-



stylebystars.com 449:-


Även Nelly.com har små guldgruvor.



Nelly.com 329:-



Nelly.com 349:-




Jag älskar verkligen klänningar, jag kan nästan höra dessa skrika efter mig. Det finns inget finare än en riktigt fin klänning och ett par snygga pumps. Åh, det är så jag. Det kliar förståss i fingrarna på mig, samtidigt som jag vet att jag måste stå emot frestelsen, känns som om jag tömt min klädkassa flera gånger om, på mer än vad den innehåller redan. Jag borde inte. Fast man kan ju inte ha för många klänningar? För vad gör det om hundra år ifall jag köper bara en till klänning fast att jag inte borde? Precis, ingenting. Jag är trots allt värd det, iallafall den första.


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Massa fina klänningar! :)

2009-08-04 @ 20:15:35
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0