I want to make you feel beautiful

    2009-07-11 / 10:22:39 Publicerat i Familjen  

tadadaamm, lördag! Vilket innebär ledighet och fyrverkerier, iallafall om man frågar mig. Frågar man däremot min stora dotter så svarar hon förmodligen att lördagar innebär lördagsgodis med ett stort smajl på läpparna och skinande ögon. Tänk att en liten godispåse kan göra så mycket lycka, och att dessutom få plocka ner sitt eget godis helt själv i påsen kan göra ännu mer lycka. Barn är så fruktansvärt lätt roade och det är ju så kul att se hur små saker kan betyda så mycket, som att åka spårvagn eller se en polisbil med sirenerna igång. Små vardagssaker som vi vuxna inte ens reagerar över, men som fascinerar dom små liven så otroligt mycket. Barn är en stor inspirationskälla enligt mig och jag skulle kunna titta på mina barn hela dagarna igenom bara för att se hur de förändras från dag till dag och man lär sig verkligen något nytt om dom varje dag. De är fantastiska små liv och det finns inget som gör mig lyckligare än att få se dom utvecklas från dag till dag. Dom är så fina. Mina allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0