Magsjuka..

    2009-07-31 / 11:55:17 Publicerat i Familjen  
.. Min stora tjej har åkt på en magifluensa tror jag, hon vaknade klockan 6 imorse och sa att hon mådde illa, följt av en skur med spyor i sängen. 6 på morgonen är jag inte direkt på topp för att torka spyor. Sedan har det fortsatt hela morgonen. Stackars barn. Så nu väntar vi andra på att åka på samma sak. Det värsta är nog om Emilia åker på det också, hon är ju så liten.

Nu har jag varit nere i affären och inhandlat en massa olika tidningar åt hela familjen eftersom vi tvingas sitta inne hela dagen och förmodligen hela morgondagen med. Blä.



Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, ring mig! Jag behöver din hjälp. Har redan fått klartecken från csn. Fick kod + studieförsökra idag & jag minns inte vad du sa att jag skulle göra. :D HAHA love you

2009-07-31 @ 14:00:36
URL: http://fittdjur.blogg.se/
Postat av: Ida

Sorry att jag inte svarade när du väl ringde, men jag har haft ljudlös på. Kan vi inte höras imorgon? Jag har så mycket funderingar. Hur ska man klara sig på mindre än 2000:- från december till 25 januari? Hur fungerar det för dem som har boende liksom? Då måste man ju hitta ett jobb! :O

2009-07-31 @ 23:50:04
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0