Semester kallas det...

    2009-07-29 / 11:23:02 Publicerat i Familjen  
... och en av anledningarna till att jag inte haft tid till bloggen.
Vi har ju som sagt varit i Halmstad en vecka. Kom hem i lördags kväll, även om inte vädret erbjudit stekande sol så tycker jag ändå vi haft skapligt tur med vädret, några vändor till tylösands strand har det trots allt blivit av och några dagar på olika äventyrsland runt om i Halmstad. Jag älskar Västkusten, finaste delen i sverige. Havet är så jäkla härligt och deras sandstränder. Och så har vi ju varit i Danmark också, det får vi ju inte glömma.

Igår kväll var Bästis Tess här, vi delade en flaska vin och en flaska martini. Mycket skitsnack och en hel del skratt. Sedan vinglade tessan hem på min cykel och jag slocknade samma sekund i soffan.


Ikväll ska vi hem till svärfar och äta god mat. mycket trevligt.



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0