sunday, not sunnyday.

    2009-07-12 / 12:44:36 Publicerat i Vardagslyx  
Robin tog med mig på middag och bio igår, det var hur mysigt som helst, tack älskling! Vi åkte först till Texas longhorn på kungsgatan där jag beställde in en ladies med bakad potatis. Maten var hyfsat god men inte för det priset, då föredrar jag nog bacchus planka faktiskt, dessutom var det alldeles för trångt där inne. Vi fick sitta vid samma bord som andra par, så det kändes lite obekvämt faktiskt, vi satt nästan i knät på varrandra och jag tror inte att någon av oss uppskattade att sitta så nära varandra, man kände ju att man knappt kunde prata om någonting eftersom det blev så intimt med dom andra, även om jag hade viskat fram samtalen till robin så hade de andra uppfattat vad jag sa precis lika bra som robin. Så ett stort minus för det till Texas longhorn. Annars var det väll okej, antar jag. Sedan begav vi oss till filmstaden & kollade på Män som hatar kvinnor, skitbra. Rekomenderas väl.  En mysig och avslappnad kväll med älskling, precis vad jag behövde.


Nu ska jag vika tvätt, hänga tvätt, stryka tvätt, diska, städa, torka golv och allt annat roligt vardagsgöra som tyvärr måste göras. Och sen ska vi åka och titta på robins nya motorcykel som han ska köpa idag.

Typiskt söndagar.

Kommentarer
Postat av: tessan

Fan vad många motorcyklar han måste han måste ha... Inte illa. ;)

2009-07-12 @ 13:30:18
URL: http://tessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0