guudmorgon

    2009-11-18 / 10:59:24 Publicerat i Vardagslyx  
Jag var inte duktig igår, inte ett dugg om jag ska vara helt ärlig. Jag intog soffan och lekte lat hela dagen. Tänkte försöka mig på det där med att vara duktig idag istället. Vi får se hur det går.

Nu är det två dagar kvar tills jag ska på premiären av New moon, vissa storbloggare fick ju möjligheten att se den redan igår och nej jag var inte ett dugg jävla avundssjuk. Fast egentligen var jag det, hysteriskt avundssjuk. Bara för att dom har en blogg som råkar ha några miljonerläsare om dagen. Jag har faktiskt också en blogg hallå? Jag borde väll också ha fått en inbjudan kan man ju tycka. Men nejdå.

Men jag har iallafall fått biljetter till fredagen, som är premiärdag för oss vanliga människor. Fatta! 2 dagar! Jag är sjukt peppad!


Appropå något helt annat, Jag och Jonna nummer 2 skapade oss ett par egna pannband, tror detta kommer göra succe i vinter, vänta så ska ni få se att alla kommer gå runt med sånnahära snyggingar. Kom då ihåg vem som skapade trenden ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Är du lycklig nu när du fått se filmen? Jag kan tala om att jag fortfarande inte sett ettan. Vad ska jag skylla på? :$ HAHAHA

2009-11-20 @ 22:13:06
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0