tisdag den 10 november

    2009-11-10 / 10:39:21 Publicerat i Vardagslyx  
Emilia är sjuk, jätte sjuk. Man känner sig så fruktansvärt hjälplös när en 6 månaders bebis är sjuk, dom kan ju lixom inte säga vad som är fel. Stackars stackars liten. Det skär i mammas hjärta.

Därför har dagarna spenderats hemma den senaste veckan. Missade bästis födelsedagsfirande i lördags, men det blir att fira imorgon med tårta och kakor som hon så duktigt bakat hela dagen igår. Tur för mig att jag tänker vara där först imorgon och äta upp det smarrigaste. Katshiiing.

På fredag har jag en körlektion inbokad, nervös som fan på vad dom kommer säga. Jag hoppas dom tycker att jag snart kan boka in en uppkörning för jag behöver verkligen det där körkortet nu. Inte kul att bo i urskogen utan ett körkort. Det där med buss är inte riktigt min stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0