....

    2009-10-01 / 10:27:57 Publicerat i Vardagslyx  



Måste bara få uttryck mig om idol som var igår...
Det jag undrar är hur fan den där Rasmus överhuvudtaget gått så långt som han gjort? Fan så dåligt hans framträdande var igår.
F A L S K T vore nog rätt ord. Jag och Robin höll på att tappa hakan när han sjöng, så många andra som hade förtjänat den där platsen istället men som redan åkt ut. Synd.

Hur i h e l v e t e kan folk tycka att han sjunger bra? Jag sjunger förmodligen bättre själv.

Nej, Tack och lov att det var rätt personer som gick vidare. Eric har ju verkligen talang den killen. Mygod vilken röst det finns i den lilla kroppen. Han kommer att gå långt.

Nu ska jag mysa med min älsklings bästis
som är här hos mig på morgonkvisten och äter frukost. Aw, mi darling!

Kommentarer
Postat av: tessan

Kunde inte ha sagt det bättre själv!!

2009-10-01 @ 10:57:18
URL: http://tessyy.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Tack så mycket :D

Kul att du är med och tävlar!

2009-10-01 @ 18:19:02
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0