besatt, jag? No way.

    2009-09-14 / 10:45:23 Publicerat i Musik/Filmer  
Jag fick en Kommentar från bästis :
"Baby! Jag börjar bli lite rädd för dig, det ät inte så att du har nån slags mani på filmer & tv serier. du kanske blir helt å hållet besatt snart...."
Det kan väll inte vara möjligt? Jag, sucker för filmer o serier? Undrar vad hon syftar på då?
Bara för att jag läst alla Twilight böckerna 10 gånger, tittat på filmen 100 gånger och tjatar om andra filmen som kommer i november dagligen. Bara för att jag kan varenda liten replik från filmen och böckerna? Bara för att jag är enormt förälskad i Edward Cullen och att jag sett new moon trailern 14 gånger sen den kom ut imorse? Behöver man bli orolig för det? Kanske är det för att jag kan spola tillbaka till scenen där Edward räddar Bella om och om igen? Bara för att få höra honom säga "I'll make it go away bella" och sen den där, åh så underbara låten?

Eller menar hon kanske min passion för Prison Break? att jag gråter för att michael scofield har slutat bryta sig ut från olika fängelsen? eller för att jag blir helt extas över att få höra michaels hesa och otroligt sexiga röst, eller möjligtvis hans "to die for" - leende? Att jag inte missat ett enda avsnitt sedan 2005?

Eller beror det på hur jag gång på gång påpekar hur romatisk och underbar The Holiday är, och att det faktum att Jude Law är med gör filmen tusen gånger bättre? Beror det på att jag tvingade mig själv att vara vaken i natt för att se den två gånger på raken?

Och för att inte prata om The Notebook... Oh my, oh my good.

Inte kan hon väll mena allvar? Inte kan hon väll ha tröttnat på mitt eviga tjat om dessa otroligt bra filmer och serier? Eller dessa otroligt sexiga män i filmerna? Det är ju inte möjligt.

Edward Cullen, Twilight




Jude Law, The holiday



Michael Scofield, Prison Break



Ryan Gosling, The Notebook


in my dreams, oh yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0