prepare for the truth

    2009-09-13 / 22:50:35 Publicerat i Musik/Filmer  

Såg precis det allra sista avsnittet av prison break (the final break)
och tårarna har bara vällt ur mig. Jag har gråtit som en bebis.

Jag har gråtit för att det var så jävla fint.
Jag har gråtit för att det var så förbannat sorgligt.
Jag har gråtit för att det var det absolut sista avsnittet.
Jag har gråtit för att jag sett varenda avsnitt under alla år, och nu var verkligen slutet här.
Jag har gråtit för att jag ville ha ett annat slut, samtidigt som slutet var så jävla perfekt. Fast egentligen inte.
Jag har gråtit. Jag har tagit adjö. Fan. Wentworth Miller. Prison break. I love you.

Det har varit kärlek sen första ögonblick. Kärlek. Hallelulja moments.
Det har fan varit fucking underbart.



Kommentarer
Postat av: tessan

Baby! Jag börjar bli lite rädd för dig, det ät inte så att du har nån slags mani på filmer & tv serier. du kanske blir helt å hållet besatt snart....

2009-09-14 @ 07:59:22
URL: http://tessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0