skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag

    2009-09-29 / 19:52:33 Publicerat i Familjen  


Jag älskar dig min bästa vän.
Men just nu är jag så jävla trött på dig.
men det har du ju nog förstått vid det här laget.
Och du borde förstå att det inte handlar om att jag missunar dig något,
det skulle jag aldrig göra.
För mig är ditt mående, mitt mående. MEN (Det finns alltid ett men) jag känner dig bättre än vad du gör själv, vilket innebär att jag vet vad som är bättre för ditt bästa än vad du vet själv. Dumma unge.

Kommentarer
Postat av: tessan

Älskling, du är mitt allt, min själsfrände, hoppar du så hoppar jag! Vet att du e trött på mig. Vet att du bara vill ge mig en stor smäll på käften. Det kanske jag borde få också. Men Jonna, det är en underbar känsla. En fruktansvärt skrämmande känsla. Men mest av allt helt underbar. Förlåt, jag älskar dig, jag tar åt mig av vad du säger. Men just nu vill inte hjärtat och hjärnan samarbeta med

varandra. Om du förstår vad jag menar. LOVE!

2009-09-29 @ 20:29:47
URL: http://tessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0