you gotta love me

    2010-02-05 / 13:41:58 Publicerat i Kärlek  
Vi sålde lägenheten häromdagen och blev 140 000 kronor rikare, på att ha bott här två månader. Ibland har man turen på sin sida. En thailandsresa kanske? Vi får se, någon resa blir det säkerligen, vart vinden blåser återstår att se. Vi har i allafall skrivit kontrakt på en 4rum och kök i Ektorp, riktigt stor och fin. Vi är superglada. Det kommer att bli riktigt fint sen när badrummen renoveras också och sen framför allt är det ju helt jävla underbart att jag kommer så nära min bästa vän också, praktiskt taget grannar. Inte riktigt, men jävligt nästan. Den 1 Maj smäller det alltså, då skippar jag lantis livet och flyttar tillbaka där jag hör hemma. Nu får det vara nog med flyttande för vår del.

Ikväll ska jag ha en myskväll med bästis. hårinpackningar, pyjamas, godis, filmer och gott vin. Kan inte bli bättre. En hel kväll med min bästa vän är precis vad jag behöver.

later

Kommentarer
Postat av: tessan

i love you my hippie BFF

2010-02-06 @ 00:06:24
URL: http://tessyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0